Jaki program do zamówień jest najlepszy?

Prowadzenie gastronomii staje się łatwiejsze, jeśli wykorzystuje się w codziennej działalności oprogramowanie – http://www.mojegastro.pl/ordering-program-do-zamowien/ – usprawniające proces zamówień czy prowadzenie rozliczeń. Dostęp do takiego oprogramowania umożliwia dokonywanie bieżących rozliczeń, ale również analizowanie procesu sprzedaży z dowolnego miejsca z wykorzystaniem urządzeń mobilnych.

Jaki program do zamówień jest najlepszy?

Obsługa zamówień, składanych przez klientów lokalów gastronomicznych, to jedna z podstawowych funkcjonalności, jaką analizują właściciele lokali gastronomicznych. Ważna jest dla nich możliwość generowania raportów, w których pojawiają się informacje na temat najpopularniejszych, tzn. najchętniej zamawianych przez klientów, dań. W oparciu o takie dane generuje się zamówienia na produkty, które są potrzebne do przygotowania wybranych dań. Popularność dania pozwala na generowanie kolejnych analiz, dotyczących wybranych przez klienta metod płatności czy sposobu podawania dania. W tym drugim przypadku chodzi o ustalenie, czy dania były popularne wśród klientów zamawiających dania w lokalu, czy może w dostawie.

Jak działa program do obsługi zamówień?

Każdy z programów wykorzystuje nowoczesne technologie, zatem po stronie klienta pozwala na składanie zamówień przez stronę internetową lokalu gastronomicznego, jak i poprzez aplikację internetową, z której można korzystać na smartfonach. Klient, składając zamówienie, wybiera konkretne potrawy oraz ma możliwość wybrania miejsca dostawy czy sposobu płatności. Prosta obsługa interfejsu pozwala na usprawnienie procesu zamówienia, co jest szczególnie ważne dla klientów. Równie ważna jest prosta obsługa programu po stronie lokalu gastronomicznego. Wystarczy niewielka zmiana w menu, której dokonują właściciele lokalu, aby w ciągu kilku sekund zaktualizowana informacja była dostępna dla klientów, którzy przez stronę internetową mogą zamawiać nowe dania. Łatwy w obsłudze interfejs do zamawiania jest udostępniony bezpośrednio na stronie lokalu, który nie musi dokonywać uciążliwych zmian w kodzie strony, aby zaktualizować swoje menu o nowe dania lub usunąć dania sezonowe.

Korzyści dla lokalu

Program do zamówień to nie tylko łatwe składanie zamówień po stronie klientów, ale również usprawnienie procesu obsługi zamówień po stronie samego lokalu. Menu restauracji, dzięki umieszczeniu programu na stronie lokalu, aktualizuje się w czasie rzeczywistym, co pozwala klientom na składanie zamówień na dania, które pojawiły się w ofercie zaledwie kilka minut wcześniej. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia przez klienta wszystkie informacje zostają przekazane do komputera, z jakiego korzysta użytkownik końcowy, jakim w tym przypadku jest sam lokal gastronomiczny. Przekazywanie informacji pomiędzy klientem a lokalem pozwala na skrócenie czasu obsługi zamówienia. Gdy klient otrzymuje potwierdzenie złożonego zamówienia, jakie jest wysyłane mailem przez system, pracownicy restauracji mogą już rozpocząć proces realizacji zamówienia poprzez przygotowanie zamówionych dań. Wszystkie zamówienia, składane online, są zintegrowane z POS-em w lokalu, aby na tej podstawie dokonywać analiz sprzedażowych.

Nowoczesne rozwiązania dla nowoczesnych restauracji

Jednak coraz częściej klienci korzystają z Internetu w urządzeniach mobilnych, dlatego warto zainwestować w rozwiązanie, które łączy w sobie interfejs dla różnych urządzeń. Program do zamówień jest udostępniany w różnych wersjach, zarówno jako opcja do składania zamówień umieszczona na stronie internetowej lokalu, jak i jako aplikacja, pozwalająca na szybsze składanie zamówień. Część programów dla lokali gastronomicznych jest dedykowana jedynie do stron internetowych, natomiast jeśli właściciele lokalu gastronomicznego chcą udostępnić swoją ofertę dla użytkowników korzystających ze smartfonów, muszą dodatkowo zapłacić za stworzenie dedykowanego interfejsu. Warto jednak zainwestować w aplikację na smartfony i tablety, bowiem większość użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych zdecydowanie częściej niż ze stacjonarnych komputerów. Ważne jest również to, aby aplikacja była czytelna i umożliwiała szybkie składanie zamówień. Prostota obsługi to konieczność, bowiem spora część zamówień nie jest finalizowana właśnie ze względu na skomplikowany sposób składania zamówienia.

W aplikacji internetowej ważna jest możliwość składania zamówień z wykorzystaniem menu dotykowego. Jaki program do zamówień jest najlepszy? Przede wszystkim taki, który w jednym miejscu integruje zarówno część kliencką, jak i moduł wykorzystywany w restauracjach.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *