Najlepszy ticket system do biura dostępny na rynku

System ticketowy to program, który służy do obsługi zgłoszeń od klientów. Przede wszystkim zwiększa szybkość i jakość obsługi. Dzięki temu wielu klientów jest zadowolonych z obsługi i kolejny raz wróci do nas. A to z kolei spowoduje wzrost naszych zysków. Ticket system sam zarejestruje wszystkie pytania od klientów, zamówienie i reklamacje, a następnie automatycznie uporządkuje je i dopilnuje wszystkich terminów.

Czym jest ticket system?

Ticket system – termin ten pochodzi z języka angielskiego – ticket to znaczy bilet, blankiet. W tym przypadku najbliżej w naszym języku będzie odpowiadać słowo – kwit. To właśnie na kwicie wypiszemy zgłoszenie od klienta, np. reklamację. Oczywiście taka karteczka jest umowa, gdyż wszystko odbywa się za pomocą Internetu – elektronicznie. I właśnie ticket system – https://focustelecom.pl/blog/focus-desk-szybka-i-latwa-obsluga-zgloszen/ – jest oprogramowaniem, które zarządza tymi wszystkimi karteczkami. Kieruje takim blankietem od wpłynięcia zgłoszenie, przez przypilnowanie danego terminu, aż do rozwiązania pomyślnie całej sprawy.

Jak działa ticket system?

System ticketowy rejestruje automatycznie każde zgłoszenie od klienta. Dlatego mamy również pewność, że żadne takie zgłoszenie nie zawieruszy się wśród innych spraw. Dodatkowo obsługa każdego zgłoszenia jest przypisana danemu pracownikami, dzięki temu cały system ułatwia pracę całemu zespołowi. Przykładowo jeżeli klient napisze zapytanie na maila, a następnie skontaktuje się w tej samej sprawie na czasie to te zgłoszenia zostaną połączone w jedno. Jest to niewątpliwie duże ułatwienie i dwie osoby nie będą się kontaktować w tej samej sprawie z klientem. Również osoba, która zajmuje się takim zgłoszeniem ma wgląd do „karty klienta”. System ticket pilnuje także wszystkich terminów, wysyłając powiadomienia. Taki system będzie doskonałym rozwiązaniem w sklepach internetowych, firmach telekomunikacyjnych, placówkach medycznych, biurach podróży. W każdej branży sprawdzi się jako program do obsługi reklamacji. Będzie odpowiedni zarówno dla małych, jak i dużych firm.

Plusy systemu ticket

Głównym plusem ticket systemu jest to, że sprawy klientów są dużo szybciej załatwiane. Wiadomo nie od dziś, że zadowolony klient wróci do naszego sklepu, a dodatkowo poleci nas rodzinie i znajomym. Dlatego wpływa on także na oszczędność funduszy w firmie – zyskujemy czas, dzięki czemu możemy obsłużyć większość ilość klientów. Klient także zostanie automatycznie powiadomiony, że zajęliśmy się rozpatrywaniem jego zgłoszenia. Maszyna nie przegapi żadnego zgłoszenia i nie pomyli się, co by mogło się zdarzyć zmęczonemu pracownikowi. A zapis historii rozmów pozwoli sprawdzić, czy konsultanci są pomocni i życzliwi dla klientów. Takie nagrania mogą później posłużyć do szkolenia nowych pracowników. Dzięki temu systemowi możemy także usprawnić naszą firmę. Ze statystyk dowiemy się z czym klienci mają najczęściej problem i z czym się do nas zgłaszają. Pozwoli to na wyciągnięcie wniosków na przyszłość.

Zatem do głównych zalet oprogramowania możemy zaliczyć:
– szybkość obsługi klienta, dzięki temu wielu z nich do nich powróci i poleci nas innym,
– każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone, żadne się nie zgubi,
– dzięki analizie statystyk możemy usprawnić działanie naszej firmy,
– automatycznie powiadomienie klienta o wszczęciu rozpatrzenia jego zgłoszenia,
– możemy obsłużyć większą ilość osób,
– wysyła pracownikom przypomnienia, że czas realizacji zgłoszenie upływa,
– zapis historii rozmów może posłużyć za materiał szkoleniowy dla przyszłych pracowników.

System ticketowy po polsku

Polski system ticketowy równa się polska firma. Oznacza to, że już od pierwszego kontaktu będziemy się porozumiewać w rodzimym języku. Dzięki temu nie będzie problemu z komunikacją, a dodatkowo odejdą koszty związane z tłumaczeniem. W razie jakichkolwiek pytań, pracownik może zadzwonić do dostawcy usługi i wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Przy stosowaniu polskiego systemu ticketowego, szkolenia i bieżące wsparcie także otrzymujemy po polsku – nie musimy szukać tłumacza. Dzięki temu każdy pracownik go bez problemu zrozumie. System jest oczywiście dostosowany do polskich realiów i wymagań klientów. Taka prosta sprawa jak czcionka z polskimi znakami, znacznie ułatwia pracę. Natomiast w systemie zagranicznym może być automatycznie ustawiona czcionka, która nie przyjmuje polskich znaków. Dzięki systemowi ticket zbudowanym w Polsce od podstaw i dostosowanym do polskich wymagań – zaczniemy naszą pracę szybciej. Nie napotkamy się także na barierę językową i nie będziemy musieli martwić się o tłumaczenie.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *